Comunicat FCEH: Resultats oficials de la temporada 2019-2020

foto

Aquesta temporada la recordarem per haver-la hagut de finalitzar de la manera més sobtada i inesperada que mai ens haguéssim pogut imaginar: la crisi sanitària originada pel virus COVID-19.

La FEDERACIÓ CATALANA D’ESPORTS D’HIVERN, amb la seva lògica preocupació per la pandèmia que estem vivint i amb la responsabilitat conjunta de totes les institucions del país (sanitàries i esportives), va aturar totes les competicions esportives oficials. I, d’aquesta manera, va donar per finalitzada la temporada 2019-2020 tan bon punt va ser decretat l’estat d’alarma i, conseqüentment, amb el tancament de les estacions d’esquí catalanes i instal·lacions de gel de Catalunya.

La FCEH, plenament conscient de les dificultats que aquesta situació ha creat a tot el món de la neu i del gel, només reprendrà les activitats en el moment en què les autoritats sanitàries i esportives del país considerin que ja no hi ha un risc per a la salut dels esportistes i aquests estiguin en condicions físiques i esportives per tornar a començar l’activitat.

Degut a l’estacionalitat dels nostres esports i, per tant, davant la impossibilitat de recuperar les competicions previstes per a la temporada 2019/20, la Federació ha decidit, vetllant en tot moment pel compliment de la reglamentació que permeti uns resultats esportius justos, equitatius i d’acord amb els valors de l’esport, donar per vàlids i oficials els resultats i classificacions dels diferents circuits i lligues catalanes següents:

CIRCUITS/LLIGUES CATALANES/CAMPIONATS DE CATALUNYA

.

ESQUÍ ALPÍ: S’utilitzarà la classificació de tots els circuits a data 14 de març per determinar els resultats finals. Inclou:

• Lliga Catalana Absoluta/U18/U21/CIT

• Lliga Catalana U14/U16

• Circuit U10/U12

• Circuit Interclubs

• Lliga Catalana Veterans

ELS CAMPIONATS DE CATALUNYA QUEDEN DESERTS.

.

ESQUÍ DE FONS: La Copa Catalana queda deserta al no haver-se pogut celebrar un mínim de competicions. La Copa Nins queda deserta al no haver-se pogut celebrar un mínim de competicions sota la reglamentació vigent aprovada en l’Assemblea General de Clubs.

ELS CAMPIONATS DE CATALUNYA QUEDEN DESERTS.

.

SURF DE NEU|FREESTYLE: A manca d’una prova, s’utilitzarà la classificació del circuit Pyrenean Freestyle Tour a data 14 de març per determinar els resultats finals.

ELS CAMPIONATS DE CATALUNYA SS, SX, SBX, TLX QUEDEN DESERTS.

.

MÚIXING|CANICRÒS: Es donen com a oficials els resultats de la Lliga Catalana a data 14 de març havent-se celebrat tota l’activitat programada a excepció dels CAMPIONATS DE CATALUNYA DE NEU QUE QUEDEN DESERTS.

.

PATINATGE ARTÍSTIC SOBRE GEL: A manca de 2 competicions s’utilitzarà la classificació de la Lliga Catalana a data 14 de març per determinar els resultats finals.

.

CÚRLING: Es donen com a oficials els resultats de la Lliga Catalana havent-se celebrat el 100% de l’activitat programada.

.

Tots els resultats els trobareu publicats a la web de la FCEH, concretament dins de l’apartat COMPETICIÓ.

.

Els diferents repartiments de premis es realitzaran en data i lloc a determinar un cop finalitzi l’estat d’alarma.