SPAINSNOW és la nova marca dels esports d’hivern espanyols

La RFEDI ha creat una nova imatge corporativa amb l’objectiu de difondre la neu espanyola a nivell internacinal alhora que es modernitza la imatge de l’entitat.

Aquesta nova imatge, que manté el logo tradicional de l’institució, obre la porta a unir esforços entre l’esport d’alt nivell i les institucions i autoritats turístiques estatals per a realitzar campanyes de promoció del turisme d’hivern a Espanya de cara al futur. També en clau interna el compromís de la RFEDI és igualment amb les federacions autonòmiques i clubs amb la idea d’augmentar el nombre de practicants i fer-los més presents en la societat.

Amb la marca es preten enfortir la posició de la neu d’Espanya en l’àmbit internacional i la visibilitat. Segons informa la RFEDI ‘és una bona manera perquè l’esport d’alt nivell d’hivern espanyol doni un retorn en imatge a les estacions i a la seva associació ATUDEM amb la que actualment té una excel·lent sintonia.’ A més, aquesta nova imatge obre la porta a unir esforços entre l’esport d’alt nivell i les institucions i autoritats turístiques estatals per a realitzar campanyes de promoció del turisme d’hivern a Espanya de cara al futur’.