Comunicat FCEH: Sistema de teletreball per afectació del COVID-19

foto

Seguint les recomanacions de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya i d’acord amb les decisions adoptades pels òrgans de govern del Pla d’actuació del PROCICAT per a emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc, activat en fase d’emergència 1 i davant la situació de pandèmia decretada per la OMS en referència a l’afectació pel SARS-CoV-2 COVID -19, la Junta Directiva de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern ha pres les següents determinacions:

– El tancament de les oficines de la FCEH a Rambla Guipúscoa, 23-25, 1r E, Barcelona.

El personal administratiu continuarà les seves tasques des del seu domicili, amb els mitjans electrònics disponibles i dins les seves possibilitats.

– Donar per finalitzades les activitats esportives de tots els programes de tecnificació gestionats per aquesta Federació.

– L’aplaçament de qualsevol activitat competitiva.

– La cancel·lació de les Assemblees Ordinària i Extraordinària previstes per el dia 23 de març a Barcelona, amb la corresponent cancel·lació de la convocatòria d’eleccions a President i Membres de la Junta Directiva així com a l’aprovació de Reglament i Calendari Electoral.

La Junta Directiva de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern estarà ametent a totes les recomanacions i instruccions dels responsables sanitaris del nostre país i us continuarà informant detalladament de l’evolució de les seves decisions.

Desitgem que la nostra societat i el sector dels Esports d’Hivern a Catalunya tornin a la normalitat el més aviat possible. Agraïm la responsabilitat social i la col·laboració de tots els nostres Clubs davant el compliment de les mesures recomanades pel Govern.